04-12-2019 23:16
Witam serdecznie.
Mam dość skomplikowaną sytuację i proszę o radę osoby bardziej doświadczone.
1. Około 3 tygodnie temu zapłaciłem w sklepie internetowym za telewizor kartą debetową wydaną do mojego konta, na środki została nałożona blokada.
2. 8 dni później blokada została zwolniona i środki "wróciły" na moje konto mimo że ani ja, ani sklep nie anulowaliśmy zamówienia
10. 13 dnia od momentu złożenia zamówienia sklep wysłał do mnie kupiony telewizor za który w dalszym ciągu nie pobrał pieniędzy
Niestety podczas otwierania paczki przy kurierze okazało się że styropian (a więc i pewnie telewizor) jest mocno uszkodzony, spisałem z kurierem protokół szkody, kurier zabrał telewizor i pojechał.
Dzisiaj mija 15 dzień od kiedy sklep zajął środki na moim koncie, telewizor jeszcze nie dotarł do sklepu, a sklep nie pobrał też pieniędzy ode mnie.
Czytałem na tym forum że sklep nawet po zdjęciu przez bank blokady może później pobrać środki, ale nikt nie napisał czy sprzedawca ma takie prawo bezterminowo czy warunkuje to jakiś przedział czasowy?
Pytam bo kupiłem już inny telewizor w innym sklepie i dla mnie sprawa jest zamknięta ja nie mam telewizora - sprzedawca pieniędzy, i chciałbym żeby tak zostało, ale to uprawnienie sprzedawcy do obciązenia mojego rachunku mnie trochę niepokoi
05-12-2019 22:16
Podczas płatności kartą, nakładamy blokadę i czekamy 8 dni na informację ze sklepu, czy płatność przebiegła prawidłowo. Jeśli nie dostaniemy takiej informacji, zdejmujemy blokadę. W każdej chwili sklep może wysłać do nas prośbę o ponowne obciążenie konta. W opisanej sytuacji, sugeruję kontakt ze sprzedawcą, aby wyjaśnić sprawę.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |