13-09-2025 12:30
Gdy właczyłem blika zbliżeniowego zapłaciłem nim raz na kolejny dzień oczywiscie nie dziala była informacja aby ustawić jako domyślny do płatności zbliżeniowych, ale jest ustawione jako domyślne do płatności Moje ING, to bardzo denerwuje bo muszę w sklepie sie gdy ludzie czekają wejść do aplikacji, wyłączyć i wlaczyc blik zbliżeniowego, chyba pora sie przenieść na płatności kodem blik bo jak tak można.
14-09-2025 12:36
Proszę sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli tak, zaloguj się, kliknij w koło "Karty i płatności", następnie "BLIK" i na dole strony "Wyłącz BLIK". Wyloguj się, zaloguj ponownie, aktywuj BLIKA i BLIKA zbliżeniowego jeszcze raz. To powinno pomóc. Jeśli nadal będziesz miał kłopoty z płatnościami, proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING - przekażemy w tej sprawie zgłoszenie do serwisu technicznego
Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu.
08-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |