Płatności

Odpowiedz

Błąd podczas płatności NFC

Podczas płacenia NFC występuje problem i pojawia się komunikat Błąd proszę jeszcze raz zbliżyć telefon do terminala. Pierwsze trzy razy jak płaciłem NFC było ok. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
dukexxx83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (7 056 wyświetleń)

Re: Błąd podczas płatności NFC

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj na początku:

1. Usunąć urządzenie z zaufanych,

2. W ustawieniach telefonu, wybierz menadżera aplikacji. Następnie wybierz aplikację Moje ING. W ustawieniach pamięci wybierz „Wyczyść dane”.  Ustawienia ->  Aplikacje -> Menedżer aplikacji -> Moje ING -> Pamięć -> Wyczyść Dane / Wyczyść Pamięć,

3. Następnie uruchomisz aplikację i na nową ją aktywujesz. Później wybierzesz przy koncie płatności Mastercard w telefonie -> Aktywuj płatności lub Visę Zbliżeniową -> Aktywuj płatności zbliżeniowe .

Jeżeli te czynności nie pomogą, proszę Cię o kontakt przez Moje ING zakładka Wiadomości lub czat (prawy dolny róg w wersji na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
640
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy