Płatności

Odpowiedz

Błąd podczas płatności NFC

Podczas płacenia NFC występuje problem i pojawia się komunikat Błąd proszę jeszcze raz zbliżyć telefon do terminala. Pierwsze trzy razy jak płaciłem NFC było ok. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
dukexxx83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (7 191 wyświetleń)

Re: Błąd podczas płatności NFC

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj na początku:

1. Usunąć urządzenie z zaufanych,

2. W ustawieniach telefonu, wybierz menadżera aplikacji. Następnie wybierz aplikację Moje ING. W ustawieniach pamięci wybierz „Wyczyść dane”.  Ustawienia ->  Aplikacje -> Menedżer aplikacji -> Moje ING -> Pamięć -> Wyczyść Dane / Wyczyść Pamięć,

3. Następnie uruchomisz aplikację i na nową ją aktywujesz. Później wybierzesz przy koncie płatności Mastercard w telefonie -> Aktywuj płatności lub Visę Zbliżeniową -> Aktywuj płatności zbliżeniowe .

Jeżeli te czynności nie pomogą, proszę Cię o kontakt przez Moje ING zakładka Wiadomości lub czat (prawy dolny róg w wersji na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
649
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 137 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt gotówkowy konsolidacja

Witam mam takie zapytanie chcę wziąć kredyt gotówkowy z konsolidacją wszystko jest w banku ING jak wiadomo kwota powyżej 100 000 musi być potwierdzona przez współmałżonka. Czy po otrzymaniu kredytu mo...

12-12-2024
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida

Aplikacja bankowa dziala na blu******s.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.

12-12-2024
Zarządzany vps

Czy zarządzany VPS to dobry wybór? Jakie są korzyści?

12-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy