Płatności

Odpowiedz

Automatyczne potwierdzenie przelewów

Będzie może kiedyś automatyczne wysyłanie potwierdzenia na maila, po wykonaniu przelewów zaplanowanych? Ułatwiłoby to życie tym, którzy co miesiąc przesyłają cała stertę potwierdzeń do księgowej. Najwyższy czas na tę funkcjonalność.

Odpowiedz
0 Lajków
ela2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
14-07-2019
Wiadomość 1 z 4 (6 249 wyświetleń)

Re: Automatyczne potwierdzenie przelewów

Na tę chwilę nie udostępniamy takiej możliwości. Zapisałam Twoją sugestię w tym temacie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 203 wyświetleń)

Re: Automatyczne potwierdzenie przelewów

Cos nowego w tym temacie? 

Odpowiedz
0 Lajków
ela2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
14-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 794 wyświetleń)

Re: Automatyczne potwierdzenie przelewów

Nie mamy nowych informacji w tym zakresie 😢



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 743 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy