Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

wpłatomat- nieudana transakcja & brak środków na koncie

Witam,

 

Wczoraj wpłatomat pobrał 500zł ale nie zarejestrował środków na koncie. Złożyłam reklamacje wysyłając wiadomość przez Moje ING (zgodnie z zaleceniem ze strony), ok 14:00 ale do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Jaki jest czas oczekiwania na przyjęcie przez Państwa takiej wiadomości? Bo, że na rozpatrzenie potem czeka się 7 dni, już zdążyłam doczytać na forum.

 

Pozdrawiam,

Justyna S.

Odpowiedz
0 Lajków
justynaes
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 040 wyświetleń)

Re.: wpłatomat- nieudana transakcja & brak środków na koncie

Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć na każdą wiadomość. Prosimy sprawdzić skrzynkę odbiorczą w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 962 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

03-01-2025
IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z of...

03-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy