Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

wpłatomat- nieudana transakcja & brak środków na koncie

Witam,

 

Wczoraj wpłatomat pobrał 500zł ale nie zarejestrował środków na koncie. Złożyłam reklamacje wysyłając wiadomość przez Moje ING (zgodnie z zaleceniem ze strony), ok 14:00 ale do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Jaki jest czas oczekiwania na przyjęcie przez Państwa takiej wiadomości? Bo, że na rozpatrzenie potem czeka się 7 dni, już zdążyłam doczytać na forum.

 

Pozdrawiam,

Justyna S.

Odpowiedz
0 Lajków
justynaes
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 033 wyświetleń)

Re.: wpłatomat- nieudana transakcja & brak środków na koncie

Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć na każdą wiadomość. Prosimy sprawdzić skrzynkę odbiorczą w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 955 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy