25-06-2016
12:04
– ostatnio edytowany
27-06-2016
12:30
przez
AgnieszkaBin
Nie bardzo rozumiem sens zadawania bardzo osobistych pytań zadawanych klientom przez pracowników banku podczas podstawowej obsługi . W dniu wczorajszym w odziale banku w Bydgoszczy dokonywałam zmniejszenia limitu debetu w koncie. Pani xxxx obsługująca mnie oznajmiła mi, że owszem dokona tej usługi jeśli odpowiem na kilka ważnych dla niej pytań. Pytania te to między innymi:
- czy jestem nadal mężatką czy może jesteśmy już z mężem po rozwodzie
- czy mamy z mężem rozdzielność czy wspólnotę majątkową
oraz pytania dotyczące mojego syna.
Gdybym nie odpowiedziała na te pytania nie obsłużyłaby mnie. Jest to dla mnie oburzające jeśli mam byc szczera.
27-06-2016 13:06 | Edytowano: 27-06-2016 14:13
Nie znamy szczegółów sytuacji, ale pracownicy w oddziałach dbają o jakość obsługi oraz jak najwyższy standard. Przepraszamy, jeżeli poczułaś się urażona w jakikolwiek sposób. Możemy zaproponować analizę problemu przez zgłoszenie nam reklamacji.
28-06-2016 18:28
niestety ale moje doświadczenia z pracownicami odziału banku ING w Bydgoszczy przeczą temu co pani napisała
29-06-2016 17:27 | Edytowano: 29-06-2016 17:27
Nawet jeśli składasz w oddziale wniosek o obniżenie kwoty limitu zadłużenia, pracownik musi przejść standardowy wniosek kredytowy. Pytamy więc między innymi:
- o stan cywilny,
- rozdzielność majątkową,
- wykształcenie,
- ilość osób w gospodarstwie domowym,
- czy miesięczne zobowiązania wynikające z codziennych wydatków.
Jest to procedura, która obowiązuje wszystkich pracowników naszych oddziałów.
Mamy nadzieję, że mimo tej sytuacji jesteś zadowolona z naszych produktów i usług.
29-06-2016 18:08
poproszę o link do regulaminu dotyczącego zmniejszania limitu w koncie przez pracownika banku ING i procedur , o których pani pisze
30-06-2016 10:56
Ogólne warunki udzielania i spłaty limitu zadłużenia w koncie są dostępne na naszej stronie.
Procedura o którą prosisz jest dostępna tylko dla użytku węwnętrznego dla pracowników banku. W celach bezpiecześtwa takie informacje nie są przekazywane na zewnątrz.
09-07-2016 15:00
obsługa w odziale banku ING Banki Śląski Mostowa 2 w Bydgoszczy generalnie proszę wybaczyc ale jest tragiczna, kolejny raz zamówiłam kartę do rachunku i kolejny raz otrzymałam kartę z błędnie wudrukowanym nazwiskiem. Panie przy zamawianiu karty uwzględniają tylko moje nazwisko panieńskie i likwidują nazwisko po mężu, tak wysyłają zamówienia uparcie od lat. W związku z tym otrzymuję kolejny raz kartę, na której wydrukowane dane nie zgadzają się z moimi danymi i tymi które mam w dowodzie. Miałam już z tego powodu problemy ponieważ de facto nie jest to moje nazwisko. Nie mogę też realizować płatności internetowych.
Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz pon
... 28-03-2025Dzień dobry, czekam na decyzję od banku - kredyt hipoteczny. Interesuje mnie elewacja - mając kredyt na budowę domu do stanu deweloperskiego. Czy elewacje wystarczy ocieplić i ściany zaciągnąć klejem
... 28-03-2025Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |