25-06-2016
12:04
– ostatnio edytowany
27-06-2016
12:30
przez
AgnieszkaBin
Nie bardzo rozumiem sens zadawania bardzo osobistych pytań zadawanych klientom przez pracowników banku podczas podstawowej obsługi . W dniu wczorajszym w odziale banku w Bydgoszczy dokonywałam zmniejszenia limitu debetu w koncie. Pani xxxx obsługująca mnie oznajmiła mi, że owszem dokona tej usługi jeśli odpowiem na kilka ważnych dla niej pytań. Pytania te to między innymi:
- czy jestem nadal mężatką czy może jesteśmy już z mężem po rozwodzie
- czy mamy z mężem rozdzielność czy wspólnotę majątkową
oraz pytania dotyczące mojego syna.
Gdybym nie odpowiedziała na te pytania nie obsłużyłaby mnie. Jest to dla mnie oburzające jeśli mam byc szczera.
27-06-2016 13:06 | Edytowano: 27-06-2016 14:13
Nie znamy szczegółów sytuacji, ale pracownicy w oddziałach dbają o jakość obsługi oraz jak najwyższy standard. Przepraszamy, jeżeli poczułaś się urażona w jakikolwiek sposób. Możemy zaproponować analizę problemu przez zgłoszenie nam reklamacji.
28-06-2016 18:28
niestety ale moje doświadczenia z pracownicami odziału banku ING w Bydgoszczy przeczą temu co pani napisała
29-06-2016 17:27 | Edytowano: 29-06-2016 17:27
Nawet jeśli składasz w oddziale wniosek o obniżenie kwoty limitu zadłużenia, pracownik musi przejść standardowy wniosek kredytowy. Pytamy więc między innymi:
- o stan cywilny,
- rozdzielność majątkową,
- wykształcenie,
- ilość osób w gospodarstwie domowym,
- czy miesięczne zobowiązania wynikające z codziennych wydatków.
Jest to procedura, która obowiązuje wszystkich pracowników naszych oddziałów.
Mamy nadzieję, że mimo tej sytuacji jesteś zadowolona z naszych produktów i usług.
29-06-2016 18:08
poproszę o link do regulaminu dotyczącego zmniejszania limitu w koncie przez pracownika banku ING i procedur , o których pani pisze
30-06-2016 10:56
Ogólne warunki udzielania i spłaty limitu zadłużenia w koncie są dostępne na naszej stronie.
Procedura o którą prosisz jest dostępna tylko dla użytku węwnętrznego dla pracowników banku. W celach bezpiecześtwa takie informacje nie są przekazywane na zewnątrz.
09-07-2016 15:00
obsługa w odziale banku ING Banki Śląski Mostowa 2 w Bydgoszczy generalnie proszę wybaczyc ale jest tragiczna, kolejny raz zamówiłam kartę do rachunku i kolejny raz otrzymałam kartę z błędnie wudrukowanym nazwiskiem. Panie przy zamawianiu karty uwzględniają tylko moje nazwisko panieńskie i likwidują nazwisko po mężu, tak wysyłają zamówienia uparcie od lat. W związku z tym otrzymuję kolejny raz kartę, na której wydrukowane dane nie zgadzają się z moimi danymi i tymi które mam w dowodzie. Miałam już z tego powodu problemy ponieważ de facto nie jest to moje nazwisko. Nie mogę też realizować płatności internetowych.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |