Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

[ Edytowane ]

Nie bardzo rozumiem sens zadawania bardzo osobistych pytań zadawanych klientom przez pracowników banku podczas  podstawowej obsługi . W dniu wczorajszym w odziale banku w Bydgoszczy dokonywałam zmniejszenia limitu debetu w koncie. Pani xxxx obsługująca mnie oznajmiła mi, że owszem dokona tej usługi jeśli odpowiem na kilka ważnych dla niej pytań. Pytania te to między innymi:

- czy jestem nadal mężatką czy może jesteśmy już z mężem po rozwodzie

- czy mamy z mężem rozdzielność czy wspólnotę majątkową

oraz pytania dotyczące mojego syna.

Gdybym nie odpowiedziała na te pytania nie obsłużyłaby mnie. Jest to dla mnie oburzające jeśli mam byc szczera.

Odpowiedz
0 Lajków
orlando
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
25-06-2016
Wiadomość 1 z 7 (10 499 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

[ Edytowane ]

Nie znamy szczegółów sytuacji, ale pracownicy w oddziałach dbają o jakość obsługi oraz jak najwyższy standard. Przepraszamy, jeżeli poczułaś się urażona w jakikolwiek sposób. Możemy zaproponować analizę problemu przez zgłoszenie nam reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (10 454 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

niestety ale moje doświadczenia z pracownicami odziału banku ING w Bydgoszczy przeczą temu co pani napisała

Odpowiedz
0 Lajków
orlando
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
25-06-2016
Wiadomość 3 z 7 (10 403 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

[ Edytowane ]

Nawet jeśli składasz w oddziale wniosek o obniżenie kwoty limitu zadłużenia, pracownik musi przejść standardowy wniosek kredytowy. Pytamy więc między innymi:

- o stan cywilny,
- rozdzielność majątkową,
- wykształcenie,
- ilość osób w gospodarstwie domowym,
- czy miesięczne zobowiązania wynikające z codziennych wydatków.
Jest to procedura, która obowiązuje wszystkich pracowników naszych oddziałów.
Mamy nadzieję, że mimo tej sytuacji jesteś zadowolona z naszych produktów i usług.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (10 358 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

poproszę o link do regulaminu dotyczącego zmniejszania limitu w koncie przez pracownika banku ING i procedur , o których pani pisze

Odpowiedz
0 Lajków
orlando
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
25-06-2016
Wiadomość 5 z 7 (10 341 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

Ogólne warunki udzielania i spłaty limitu zadłużenia w koncie są dostępne na naszej stronie.

Procedura o którą prosisz jest dostępna tylko dla użytku węwnętrznego dla pracowników banku. W celach bezpiecześtwa takie informacje nie są przekazywane na zewnątrz.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (10 289 wyświetleń)

Re.: pytania osobiste zadawane przez pracowników banku

obsługa w odziale banku ING Banki Śląski Mostowa 2 w Bydgoszczy generalnie proszę wybaczyc ale jest tragiczna, kolejny raz zamówiłam kartę do rachunku i kolejny raz otrzymałam kartę z błędnie wudrukowanym nazwiskiem. Panie przy zamawianiu karty uwzględniają tylko moje nazwisko panieńskie i likwidują nazwisko po mężu, tak wysyłają zamówienia uparcie od lat. W związku z tym otrzymuję kolejny raz kartę, na której wydrukowane dane nie zgadzają się z moimi danymi i tymi które mam w dowodzie. Miałam już z tego powodu problemy ponieważ de facto nie jest to moje nazwisko. Nie mogę też realizować płatności internetowych.

Odpowiedz
0 Lajków
orlando
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
25-06-2016
Wiadomość 7 z 7 (9 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy