23-11-2015 00:43
Witam,
nie wiem jak opisac to co dzieje sie w Gdyni na legionów, zalosne i rozkapryszone panie. za kazdym razem jak tam jestem ciagle im cos nie pasuje i kreca nosami komentujac ubior zachowanie lub wyglad innych, nie pamietam imion wszystkich, ale pani Monika, Ola i Iza bija wszytskie swoim zachowaniem poprsotu nie ublizajac nikomu ale moze zamiast pracowac w banku zaczna robic cos innego z dala od kontaktu z klientem. Nie widze tez tego uprzejmego Pana co tam pracowal, no ale coz pewnie nie wytrzymal w tym babincu. ogarnijcie sie ludzie bo psujecie renome bankowi
23-11-2015 11:17
Jakość obsługi klienta w oddziale banku jest dla nas bardzo ważna. Stale pracujemy nad zwiększeniem tej jakości i satysfakcji klienta z obsługi. Tym bardziej każda taka informacja zwrotna jest bardzo cenna. Sytuacja, która została opisana zostanie zgłoszona odpowiednim osobom.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |