11-02-2016 14:06
Witam,
od początku lutego zauważyłem, że zmianie uległa nazwa transakcji wypłaty z bankomatu, tj. "Oddział ING ulica" jeszcze w styczniu wyglądało to trochę inaczej. Kolejną sprawą jest to, że bankomat nie wydał mi pieniędzy, a zablokował środki, a następnie zaksięgował jako pobrane.
Podobną sytuację miałem w ubiegłym roku, jednak bankomat zablokował środki, a następnie automatycznie zwrócił na rachunek.
Porszę powiedziec co teraz i jakie zmiany zaszły.
Dzięuję i pozdrawiam
13-02-2016 09:28
Chciałabym pomóc, natomiast poprzez forum nie mam możliwości sprawdzenia tych informacji. Proszę o kontakt telefoniczny - 32 357 00 69 i przeanalizujemy te transakcje.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |