11-02-2016 14:06
Witam,
od początku lutego zauważyłem, że zmianie uległa nazwa transakcji wypłaty z bankomatu, tj. "Oddział ING ulica" jeszcze w styczniu wyglądało to trochę inaczej. Kolejną sprawą jest to, że bankomat nie wydał mi pieniędzy, a zablokował środki, a następnie zaksięgował jako pobrane.
Podobną sytuację miałem w ubiegłym roku, jednak bankomat zablokował środki, a następnie automatycznie zwrócił na rachunek.
Porszę powiedziec co teraz i jakie zmiany zaszły.
Dzięuję i pozdrawiam
13-02-2016 09:28
Chciałabym pomóc, natomiast poprzez forum nie mam możliwości sprawdzenia tych informacji. Proszę o kontakt telefoniczny - 32 357 00 69 i przeanalizujemy te transakcje.
Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |