Odpowiedz

Wplatomaty

To już Jest Frustrujące tydzień w tydzień coś nie działa na ING jak nie apka to wplatomaty jak nie można karta zapłacić to nie ma jak pieniążków wpłacić. Czytam oczywiście komunikaty o pracach i awariach ale ile ich można mieć rozumiem że doskonalicie systemy zabezpieczeń ale jak tak dalej pójdzie to nie będzie komu co zabezpieczać ponieważ klienci zmienia operatora. Oczywiście rozumiem planujecie coś na dziś od 00:00 a już o tej godzinie nie działa. I jak takim Sposobem mam wykonać plan płatności kartą by nie ponosić kosztów za kartę. A pieniążki ściągać za kartę i korzystanie z innych bankomatów to raz dwa nie ma problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Filipmar5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 527 wyświetleń)

Re: Wplatomaty

@Filipmar5 Prace serwisowe najczęściej planujemy w godzinach nocnych w dzień weekendowy tak, aby ta niedostępność wybranych usług była jak najmniej odczuwalna przez klientów. Poza tymi wybranymi godzinami możesz korzystać z karty i wpłatomatów. Podaj nam, proszę więcej szczegółów sytuacji, która opisujesz. Który konkretnie wpłatomat nie działa? Co się dzieje z aplikacją? Czy kłopot pojawia się podczas logowania? Czy pokazuje się jakiś komunikat? Bezpłatne są wypłaty w bankomatach naszych, ale też Planet Cash. Wyszukiwarkę znajdziesz na naszej stronie

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 499 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy