Odpowiedz

Wplatomaty

To już Jest Frustrujące tydzień w tydzień coś nie działa na ING jak nie apka to wplatomaty jak nie można karta zapłacić to nie ma jak pieniążków wpłacić. Czytam oczywiście komunikaty o pracach i awariach ale ile ich można mieć rozumiem że doskonalicie systemy zabezpieczeń ale jak tak dalej pójdzie to nie będzie komu co zabezpieczać ponieważ klienci zmienia operatora. Oczywiście rozumiem planujecie coś na dziś od 00:00 a już o tej godzinie nie działa. I jak takim Sposobem mam wykonać plan płatności kartą by nie ponosić kosztów za kartę. A pieniążki ściągać za kartę i korzystanie z innych bankomatów to raz dwa nie ma problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Filipmar5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 351 wyświetleń)

Re: Wplatomaty

@Filipmar5 Prace serwisowe najczęściej planujemy w godzinach nocnych w dzień weekendowy tak, aby ta niedostępność wybranych usług była jak najmniej odczuwalna przez klientów. Poza tymi wybranymi godzinami możesz korzystać z karty i wpłatomatów. Podaj nam, proszę więcej szczegółów sytuacji, która opisujesz. Który konkretnie wpłatomat nie działa? Co się dzieje z aplikacją? Czy kłopot pojawia się podczas logowania? Czy pokazuje się jakiś komunikat? Bezpłatne są wypłaty w bankomatach naszych, ale też Planet Cash. Wyszukiwarkę znajdziesz na naszej stronie

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 323 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy