23-01-2021 18:43
23-01-2021 18:50
Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja 😥 Przekazałam numer zgłoszenia do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
25-01-2021 19:25
Dostaliśmy nowe informacje w sprawie zgłoszenia. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |