Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze

Wczoraj tj 12.07.2020r. wpłatomat połknął moje pieniądze. Włożyłam odliczona sumę pieniędzy, wpłatomat liczył, mielił po czym wyświetlił się komunikat awaria modułu wplat. Przez chwilę nie działo się nic, po czym wypluło kartę. Brak żadnego potwierdzenia, brak pieniędzy do życia. Od razu zadzwoniłam na infolinię, przy czym nadmienie, że z bankomatu korzystały kolejne osoby. Czemu taki bankomat nie może być blokowany zdalnie. Jaka mam pewność że komuś nie wypluło tych pieniędzy, albo nagle po przeliczeniu wyjdzie inna kwota, bo i o takich sytuacjach czytam. Sprawa ma być rozwiązana do 31 lipca. To nie jest poważne. Na infolinii spędziłam ponad 40minut, nr reklamacji 009213/072020.
Odpowiedz
0 Lajków
Ossa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 386 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. 
Mam nadzieję, że szybko uda nam się wyjaśnić Twoją sprawę i otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 380 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy