Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat zjadł pieniądze

Wczoraj tj 12.07.2020r. wpłatomat połknął moje pieniądze. Włożyłam odliczona sumę pieniędzy, wpłatomat liczył, mielił po czym wyświetlił się komunikat awaria modułu wplat. Przez chwilę nie działo się nic, po czym wypluło kartę. Brak żadnego potwierdzenia, brak pieniędzy do życia. Od razu zadzwoniłam na infolinię, przy czym nadmienie, że z bankomatu korzystały kolejne osoby. Czemu taki bankomat nie może być blokowany zdalnie. Jaka mam pewność że komuś nie wypluło tych pieniędzy, albo nagle po przeliczeniu wyjdzie inna kwota, bo i o takich sytuacjach czytam. Sprawa ma być rozwiązana do 31 lipca. To nie jest poważne. Na infolinii spędziłam ponad 40minut, nr reklamacji 009213/072020.
Odpowiedz
0 Lajków
Ossa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
13-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (260 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. 
Mam nadzieję, że szybko uda nam się wyjaśnić Twoją sprawę i otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
222
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (254 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę bardzo wdzięczna.

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji

...

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wpłata była dokonana w 4 transzach, trzy poprzednie bankomat każdorazowo potwierdzał. Dopiero czwarta transzę banknotów połknął i ogłosił, że ma awarię. Umiem czytać ze zrozumieniem a także jak sądził...

08-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy