Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

W dniu 04.02.2020 r w Krakowie na osiedlu Teatralnym wpłaciłem duże pieniądze do wpłatomatu, po włożeniu pieniędzy maszyna przeliczyła kwotę, a później po zatwierdzeniu transakcji pojawił się komunikat o błędzie i konieczności kontaktu telefonicznego z bankiem. Zgłosiłem sprawę od razu w oddziale, gdzie zostały zgłoszone reklamację. Pracownicy banku zapewniły że moje środki wrócą na konto jak najszybciej. Dziś mija kolejny dzień i oczywiście środków na koncie nadal brak. Proszę o jak najszybsze rozpatrzenie mojej reklamacji. Numer zgłoszenia 002409/022020.

Odpowiedz
0 Lajków
szymonk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-02-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 436 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

@szymonk otrzymaliśmy informację, że w Moim ING mamy dla Ciebie informację. Zapraszam do sprawdzenia.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (2 380 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

Dziękuję za odpowiedź i za szybką interwencję, już otrzymałem zwrot pieniędzy, wszystko się zgadza.

Odpowiedz
0 Lajków
szymonk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy