Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

W dniu 04.02.2020 r w Krakowie na osiedlu Teatralnym wpłaciłem duże pieniądze do wpłatomatu, po włożeniu pieniędzy maszyna przeliczyła kwotę, a później po zatwierdzeniu transakcji pojawił się komunikat o błędzie i konieczności kontaktu telefonicznego z bankiem. Zgłosiłem sprawę od razu w oddziale, gdzie zostały zgłoszone reklamację. Pracownicy banku zapewniły że moje środki wrócą na konto jak najszybciej. Dziś mija kolejny dzień i oczywiście środków na koncie nadal brak. Proszę o jak najszybsze rozpatrzenie mojej reklamacji. Numer zgłoszenia 002409/022020.

Odpowiedz
0 Lajków
szymonk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-02-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 476 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

@szymonk otrzymaliśmy informację, że w Moim ING mamy dla Ciebie informację. Zapraszam do sprawdzenia.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (2 420 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował

Dziękuję za odpowiedź i za szybką interwencję, już otrzymałem zwrot pieniędzy, wszystko się zgadza.

Odpowiedz
0 Lajków
szymonk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niechciana sytuacja

Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie

23-12-2024
Niechciana sytuacja

Z jakiegoś niejasnego powodu. Z konta zostało pobrane mi wszystkie pieniądze. Każdy wie jak działa komornik. Zostawia pieniądze na koncie do minimalnej płacy, a resztę przekazuje na spłaty zaległości....

23-12-2024
Re.: Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię

...

23-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy