Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
681
124
04-09-2015
Wiadomość 11 z 11 (29 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.

26-12-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy