Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze i się zepsuł.

Dzisiaj chciałem wpłacić 10000 zł we wpłatomacie. Po części się udało, a mianowicie wpłatomat przyjął pieniadze, chwilę je potrzymał, wyskoczył komunikat o awarii mechanizmu wpłat (czy jakoś tak), oddał mi kartę, kolejny komunikat to awaria wpłatomatu, postał tak chwilę i uruchomił się ponownie. Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy 006490/032022 bo potrzebowałem mieć te pieniądze na koncie jak najszybciej. Z góry dziękuję!
Odpowiedz
0 Lajków
Jontek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-03-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 269 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i się zepsuł.

Przekazaliśmy prośbę do odpowiedniej jednostki. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 263 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i się zepsuł.

Dziękuję, pieniądze już są na koncie.
Odpowiedz
0 Lajków
Jontek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-03-2022
Wiadomość 3 z 3 (3 190 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy