12-04-2023 20:17
12-04-2023 20:20
12-04-2023 20:49
Przykro mi, że wydarzyła się taka sytuacja. Rozumiem, że jest ona dla Ciebie bardzo stresująca. W każdym takim przypadku staramy się odpowiadać szybciej niż jest to określone w zgłoszeniu. Dodatkowo prześlę prośbę o szybkie rozpatrzenie do odpowiedniego działu. Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia.
13-04-2023 15:09
mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Dzień dobry,
W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)?
... 27-03-2025
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |