Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś wpłatomat zabrał mi 2350.Na wyjaśnienie mam czekać do 3tygodni.Mam pare dni na zapłacenie za mieszkanie itp.Na to były te środki.Czy mogę jakoś to przyśpieszyć?Nigdy wiecej wpłatomatu i odradzam wszystkim.Teraz jestem w stresie,bo to wygląda na jakiś przekręt,bo z tego co czytam-nie zwracają wszystkich pieniędzy.
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-02-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 592 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Wyślemy prośbę o przyśpieszenie reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 580 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

mam podobną sytuację tylko kwota dużo większa. Czy pieniądze zostały w całości zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 378 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy