Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś wpłatomat zabrał mi 2350.Na wyjaśnienie mam czekać do 3tygodni.Mam pare dni na zapłacenie za mieszkanie itp.Na to były te środki.Czy mogę jakoś to przyśpieszyć?Nigdy wiecej wpłatomatu i odradzam wszystkim.Teraz jestem w stresie,bo to wygląda na jakiś przekręt,bo z tego co czytam-nie zwracają wszystkich pieniędzy.
Odpowiedz
0 Lajków
Ewa2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-02-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 100 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Wyślemy prośbę o przyśpieszenie reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 088 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

mam podobną sytuację tylko kwota dużo większa. Czy pieniądze zostały w całości zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 3 z 3 (1 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy