01-07-2025 19:59
01-07-2025 20:12
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Oczywiście podany termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny, w jakim musimy zakończyć zgłoszenie. Każdą reklamację staramy się jednak rozpatrzyć jak najszybciej.
Przekazaliśmy numer reklamacji do odpowiedniego działu.
04-07-2025 12:04
@Annakos Mamy nadzieję, że nasza prośba pomogła w przyspieszeniu rozpatrzenia sprawy. O tym fakcie nasi specjaliści poinformują Cię w wiadomości w Moim ING.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |