01-07-2025 12:26
Nie zrozumiałaś. Chodzi mi o różnicę w bankomacie. Jeżeli bankomat nie zarejestrował Twojej wpłaty to jest w nim nadwyżka i nikt Ci jej nie "wypłaci".
Poczekaj spokojnie na rozwiązanie sprawy, takie rzeczy się zdarzają, to tylko maszyny.
01-07-2025 12:28
Jest w nim nadwyzka bo nikt tego nie zarejstrował ani Bank ani wpłatomat.
Czekam spokojnie, kwota warunkowo zaksiegowana na koncie.
Mam nadzieje ze bank szybko rozpatrzy ta reklamacje bo nie lubie "wisieć".
02-07-2025 11:22
Chciałam poinformować, że reklamacja została pozytywnie rozpatrzona, środki warunkowo uznane zaakceptowane do dyspozycji.
Jednak mam zastrzeżenia co do całej sytuacji, należy podjąć takie kroki jeśli zaistnieje taka "przygoda" które pozwolą na tzw. miejscowe załatwienie sprawy, np. przyjeżdża powiedzmy do 1-2h konwojent otwiera maszynę i sprawdza albo cokolwiek innego aby miało to ręce i nogi.
Po całej sytuacji, stresie, bezsilności nie skorzystam z wpłatomatu, a grymas Pani w okienku uznam za zbędny.
Pozdrawiam
02-07-2025 12:33
To niestety nie jest takie proste i nie jest możliwe.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |