Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

W dniu 30-05-2018 o godz. 10:30 wpłaciłem gotówkę na swój rachunek (posiadam potwierdzenie wpłaty) w wpłatomacie znajdującym się wewnątrz Galerii Katowickiej przy ul. 3 Maja w Katowicach. Pieniądze niestety nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Skandalizujące jest to iż pomimo posiadanego potwierdzenia musiałem składać jakąś prześmieszną reklamację i dodatkowo wyznaczono mi czas 7-iu dni na jej rozpatrzenie !! Takie sytuacje powinny być załatwiane od ręki tym bardziej, że posiadam pokwitowanie, ale po co ? Lepiej klientów narażać na stres oraz na brak środków finansowych przez kolejne dni !! Od dłuższego czasu zauważyłem że z Waszymi wpłatomatami, bankomatami zarówno te od ING oraz PlanetCasch dzieje się coś niepokojącego albo długo przetwarzają (myślą) że trzeba przy nich spędzać wydłużony czas lub też często są nieczynne. 

Odpowiedz
0 Lajków
Centralny
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (7 435 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

[ Edytowane ]

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Pod numerem naszej infolinii +48 32 357 00 69 nasi specjaliści sprawdzają, czy podczas połączenia mogą rozpatrzyć zgłoszenie.
Są oni dostępni pod wskazanym numerem w dni robocze od 8:00 -16:00. W soboty w godzinach 8:00-15:00.
Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie. Czas rozpatrzenia, jaki Pan otrzymuje - jest ostatecznym. Może być tak, że reklamację rozpatrzymy wcześniej.
Wspomniał Pan o wpłatomatach - prosimy o informacje, które konkretnie ma Pan na myśli - przekażemy ich lokalizacje do odpowiedniej jednostki, aby zostało to sprawdzone.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (7 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy