31-05-2018 09:46
W dniu 30-05-2018 o godz. 10:30 wpłaciłem gotówkę na swój rachunek (posiadam potwierdzenie wpłaty) w wpłatomacie znajdującym się wewnątrz Galerii Katowickiej przy ul. 3 Maja w Katowicach. Pieniądze niestety nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Skandalizujące jest to iż pomimo posiadanego potwierdzenia musiałem składać jakąś prześmieszną reklamację i dodatkowo wyznaczono mi czas 7-iu dni na jej rozpatrzenie !! Takie sytuacje powinny być załatwiane od ręki tym bardziej, że posiadam pokwitowanie, ale po co ? Lepiej klientów narażać na stres oraz na brak środków finansowych przez kolejne dni !! Od dłuższego czasu zauważyłem że z Waszymi wpłatomatami, bankomatami zarówno te od ING oraz PlanetCasch dzieje się coś niepokojącego albo długo przetwarzają (myślą) że trzeba przy nich spędzać wydłużony czas lub też często są nieczynne.
01-06-2018 12:55 | Edytowano: 01-06-2018 12:56
Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Pod numerem naszej infolinii +48 32 357 00 69 nasi specjaliści sprawdzają, czy podczas połączenia mogą rozpatrzyć zgłoszenie.
Są oni dostępni pod wskazanym numerem w dni robocze od 8:00 -16:00. W soboty w godzinach 8:00-15:00.
Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie. Czas rozpatrzenia, jaki Pan otrzymuje - jest ostatecznym. Może być tak, że reklamację rozpatrzymy wcześniej.
Wspomniał Pan o wpłatomatach - prosimy o informacje, które konkretnie ma Pan na myśli - przekażemy ich lokalizacje do odpowiedniej jednostki, aby zostało to sprawdzone.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |