Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

W dniu 30-05-2018 o godz. 10:30 wpłaciłem gotówkę na swój rachunek (posiadam potwierdzenie wpłaty) w wpłatomacie znajdującym się wewnątrz Galerii Katowickiej przy ul. 3 Maja w Katowicach. Pieniądze niestety nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Skandalizujące jest to iż pomimo posiadanego potwierdzenia musiałem składać jakąś prześmieszną reklamację i dodatkowo wyznaczono mi czas 7-iu dni na jej rozpatrzenie !! Takie sytuacje powinny być załatwiane od ręki tym bardziej, że posiadam pokwitowanie, ale po co ? Lepiej klientów narażać na stres oraz na brak środków finansowych przez kolejne dni !! Od dłuższego czasu zauważyłem że z Waszymi wpłatomatami, bankomatami zarówno te od ING oraz PlanetCasch dzieje się coś niepokojącego albo długo przetwarzają (myślą) że trzeba przy nich spędzać wydłużony czas lub też często są nieczynne. 

Odpowiedz
0 Lajków
Centralny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
31-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 323 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

[ Edytowane ]

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Pod numerem naszej infolinii +48 32 357 00 69 nasi specjaliści sprawdzają, czy podczas połączenia mogą rozpatrzyć zgłoszenie.
Są oni dostępni pod wskazanym numerem w dni robocze od 8:00 -16:00. W soboty w godzinach 8:00-15:00.
Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie. Czas rozpatrzenia, jaki Pan otrzymuje - jest ostatecznym. Może być tak, że reklamację rozpatrzymy wcześniej.
Wspomniał Pan o wpłatomatach - prosimy o informacje, które konkretnie ma Pan na myśli - przekażemy ich lokalizacje do odpowiedniej jednostki, aby zostało to sprawdzone.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
234
49
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 273 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy