Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

W dniu 30-05-2018 o godz. 10:30 wpłaciłem gotówkę na swój rachunek (posiadam potwierdzenie wpłaty) w wpłatomacie znajdującym się wewnątrz Galerii Katowickiej przy ul. 3 Maja w Katowicach. Pieniądze niestety nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Skandalizujące jest to iż pomimo posiadanego potwierdzenia musiałem składać jakąś prześmieszną reklamację i dodatkowo wyznaczono mi czas 7-iu dni na jej rozpatrzenie !! Takie sytuacje powinny być załatwiane od ręki tym bardziej, że posiadam pokwitowanie, ale po co ? Lepiej klientów narażać na stres oraz na brak środków finansowych przez kolejne dni !! Od dłuższego czasu zauważyłem że z Waszymi wpłatomatami, bankomatami zarówno te od ING oraz PlanetCasch dzieje się coś niepokojącego albo długo przetwarzają (myślą) że trzeba przy nich spędzać wydłużony czas lub też często są nieczynne. 

Odpowiedz
0 Lajków
Centralny
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 673 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty na moje konto.

[ Edytowane ]

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Pod numerem naszej infolinii +48 32 357 00 69 nasi specjaliści sprawdzają, czy podczas połączenia mogą rozpatrzyć zgłoszenie.
Są oni dostępni pod wskazanym numerem w dni robocze od 8:00 -16:00. W soboty w godzinach 8:00-15:00.
Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie. Czas rozpatrzenia, jaki Pan otrzymuje - jest ostatecznym. Może być tak, że reklamację rozpatrzymy wcześniej.
Wspomniał Pan o wpłatomatach - prosimy o informacje, które konkretnie ma Pan na myśli - przekażemy ich lokalizacje do odpowiedniej jednostki, aby zostało to sprawdzone.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

W poprzednim harmonogramie miałem wszystkie raty po 304zł. Dziś dostałem nowy harmonogram w którym najbliższa październikowa rata to 712zl a każda kolejna to 304zł. Dlaczego tak jest? Mam WIBOR 6, kol...

01-10-2022
sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Dosłam dziś w nocy  (godz.01:01) sms treści:

ING Bank Śląski:Nic się nie martw, Twoja karta jest już zastrzeżona ...

 

Nie zastrzegałam karty i w  Moim ING na szczęście karty są nadal aktywne.

 

Czy to błą

...

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy