24-04-2019 16:08
Do jasnej niepodległej, że się tak wyrażę. Choć można dosadniej.
Szlag mnie już jasny trafia. Ileż można mieć cierpliwości??
Wiecznie zepsuty wpłatomat w Kędzierzynie-Koźlu na Wojska Polskiego.
Muszę dojść tam pieszo ze 2 kilometry, aby dowiedzieć się, że wpłatomatowi znowu odwaliło i nikt od długiego już czasu nie raczy się tym zająć!
Serio, macie tak głęboko w poważaniu swoich klientów?? Co to ma być??
Po wybraniu opcji wpłaty pieniędzy włącza mu się pikanie i pojawia się komunikat, że przyjmie tylko do 50 plików pieniędzy. Jakie 50 plików?? Zacina się na tym etapie i jedynie, co można zrobić, to anulować transakcję. W oddziale są 2 wpłatomaty i z obiema jest to samo. Mam już serdecznie dosyć! Ostatnio wpłaciłam pieniądze bezpośrednio w kasie, bo była znowu taka sytuacja. Liczycie sobie za taką przyjemność 9 zł! Potem trzeba złożyć reklamację i czekać na zwrot. Czy to o to chodzi?? Serio macie zamiar teraz w ten sposób sobie dorabiać?? Żałosne.
Dzisiaj to samo około godziny 15-tej. Ale była kolejka, więc tym razem nic nie wpłaciłam, bo nie wygrałam czasu na loterii. Wyszłam stamtąd. I pomimo tego, że obsługa widziała, co się dzieje, to udawała, że nie widzi, tylko uśmiechała się naokoło i paradowała po oddziale. Super podejście. Tak trzymać! Chyba trzeba będzie zlikwidować konto, bo nie po to mam bankowość elektroniczną, a wy wpłatomaty, aby musieć stać w kolejce, denerwować się i jeszcze za to zapłacić! Naprawdę dla was liczą się ludzie??
Wstyd i żenada. Długo jeszcze??
29-04-2019 12:41
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przeanalizowaliśmy działanie naszych urządzeń w tej lokalizacji za ostatni miesiąc. Ilość błędnie wykonanych transakcji w tych bankomatach/wpłatomatach była bardzo mała. Na bieżąco monitorujemy działanie naszych urządzeń, natomiast dziękujemy Ci za wiadomość, ponieważ wiemy na co jeszcze zwrócić uwagę. Mamy nadzieję, że taka sytuacja się już nie powtórzy. Gdybyś jednak w przyszłości napotkała jeszcze utrudnienia w korzystaniu z wpłatomatów pod tym adresem, to proszę zgłoś nam to telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Nasi specjaliści, to dla Ciebie sprawdzą.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |