- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat ING w Poznaniu "zjadł" pieniądze....
23-05-2019 12:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W ubiegłum tygodniu (piątek 17.05) wpłacałam środki w wpłatomacie w Poznaniu. Nigdy wcześniej nie miałam z tym problemu. Tym razem było inaczej - wpłatomat "zjadł" włożone do slotu banknoty i nie wydał ani potwierdzenia ani pieniędzy z powrotem.
Mija już tydzień (dziś mamy 23.05) i jak do tej pory nie otrzymałam pieniędzy z powrotem, nie otrzymałam nawet żadnej odpowiedzi od banku w sprawie reklamacji (008519/052019).
Jak do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tym banku, teraz jestem mocno zaskoczona opieszałością - tym bardziej, że przy przyjęciu reklamacji Pani zapewniała mnie, że bank zaksięguje wpłacone środki jak tylko wpłatomat i rejest wpłatomatu zostaną sprawdzone (co, jak mnie poinformowano, zazwyczaj ma miejsce w tym samym dniu lub najpóźniej dnia następnego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-05-2019 13:16
Re: Wpłatomat ING w Poznaniu "zjadł" pieniądze....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że zależy Ci, aby pieniądze szybko znalazły się na Twoim koncie. Staramy się, aby zgłoszenia w tym temacie rozwiązywać w najkrótszym czasie.
Przekazałam prośbę do działu reklamacji o zajęcie się Twoją sprawą.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość