23-05-2019 12:39
W ubiegłum tygodniu (piątek 17.05) wpłacałam środki w wpłatomacie w Poznaniu. Nigdy wcześniej nie miałam z tym problemu. Tym razem było inaczej - wpłatomat "zjadł" włożone do slotu banknoty i nie wydał ani potwierdzenia ani pieniędzy z powrotem.
Mija już tydzień (dziś mamy 23.05) i jak do tej pory nie otrzymałam pieniędzy z powrotem, nie otrzymałam nawet żadnej odpowiedzi od banku w sprawie reklamacji (008519/052019).
Jak do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tym banku, teraz jestem mocno zaskoczona opieszałością - tym bardziej, że przy przyjęciu reklamacji Pani zapewniała mnie, że bank zaksięguje wpłacone środki jak tylko wpłatomat i rejest wpłatomatu zostaną sprawdzone (co, jak mnie poinformowano, zazwyczaj ma miejsce w tym samym dniu lub najpóźniej dnia następnego).
23-05-2019 13:16
Rozumiem, że zależy Ci, aby pieniądze szybko znalazły się na Twoim koncie. Staramy się, aby zgłoszenia w tym temacie rozwiązywać w najkrótszym czasie.
Przekazałam prośbę do działu reklamacji o zajęcie się Twoją sprawą.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |