23-05-2019 12:39
W ubiegłum tygodniu (piątek 17.05) wpłacałam środki w wpłatomacie w Poznaniu. Nigdy wcześniej nie miałam z tym problemu. Tym razem było inaczej - wpłatomat "zjadł" włożone do slotu banknoty i nie wydał ani potwierdzenia ani pieniędzy z powrotem.
Mija już tydzień (dziś mamy 23.05) i jak do tej pory nie otrzymałam pieniędzy z powrotem, nie otrzymałam nawet żadnej odpowiedzi od banku w sprawie reklamacji (008519/052019).
Jak do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tym banku, teraz jestem mocno zaskoczona opieszałością - tym bardziej, że przy przyjęciu reklamacji Pani zapewniała mnie, że bank zaksięguje wpłacone środki jak tylko wpłatomat i rejest wpłatomatu zostaną sprawdzone (co, jak mnie poinformowano, zazwyczaj ma miejsce w tym samym dniu lub najpóźniej dnia następnego).
23-05-2019 13:16
Rozumiem, że zależy Ci, aby pieniądze szybko znalazły się na Twoim koncie. Staramy się, aby zgłoszenia w tym temacie rozwiązywać w najkrótszym czasie.
Przekazałam prośbę do działu reklamacji o zajęcie się Twoją sprawą.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |