Odpowiedz

WPŁATOMAT MNIE OKRADŁ

Dziś w Brzegu przy ul. Chrobrego wplatomat UKRADŁ moje pieniądze na dużą kwotę. Kartę oddał po czym na ekranie pojawiła się informacja awaria modułu wpłat. Urządzenie nie wydało żadnego pokwitowania. Pieniądze oczywiście niezaksiegowane. Udało mi się dodzwonić na infolinię i złożyć reklamację. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozpatrzona do 30 dni Jestem zażenowana takim podejściem do klienta banku ING .Nieważy jest klient w tym momencie. Bo jeżeli dostaje informacje, że widnieje w systemie taka wpłata po przez wpłate itp. to nikt nie powinien jej wstrzymywać . Kto pokryje w takim przypadku straty materialne , nieopłacone rachunki na czas , wykarmi moje dzieci . Jeżeli jest urządzenie uszkodzone nie powinno być w użytku, więc pytam jakim cudem było ? .
Odpowiedz
0 Lajków
magsto8313
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 588 wyświetleń)

Re: WPŁATOMAT MNIE OKRADŁ

Przykro mi, że wpłatomat nie zadziałał poprawnie. Podaj, proszę, numer Twojej reklamacji - przekażemy go do specjalistów z prośbą o pilne rozpatrzenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (4 570 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in

...

17-10-2024
Re.: Propozycja usprawnień w Przelewach podatkowych (iOS)

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazałam ją do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości internetowej.

17-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy