18-07-2021 11:02
19-07-2021 06:32
Zdajemy sobie sprawę, że to nie są małe pieniądze oraz, że awarie urządzeń niestety się zdarzają. Dobrze, że zgłosiłaś już reklamację w tej sprawie. Czy możesz podać nam jej numer? Będziemy mogli skontaktować się z odpowiedzialnym zespołem, żeby poprosić o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |