Odpowiedz

Pakiet wypłat gotówki za granicą

Dzień dobry,

mam pytanie odnośnie pakietu wypłat gotówki za granicą. Doczytałam się, że normalnie bez żadnych pakietów ING pobiera:
- za przewalutowanie transakcji bezgotówkowej - 3% kwoty transakcji,
- za wypłatę gotówki z bankomatów za granicą - 3% kwoty wypłaty - polecam sprawdzić naszą ofertę Pakietu wypłat za granicą. 

 

Rozumiem, że wykupując Pakiet wypłat gotówki za granicą jestem zwolniona z opłaty 3% za wypłatę gotówki za granicą, natomiast nie jestem pewna co do 3% prowizji za przewalutowanie - czy ta prowizja zostaje czy również i z niej jestem zwolniona? Z euro nie ma problemu, gdyż mam konto walutowe, natomiast co w przypadku wypłaty HRK w Chorwacji z mojego konta złotówkowego?

Odpowiedz
0 Lajków
nozka94
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 686 wyświetleń)

Re: Pakiet wypłat gotówki za granicą

Jak sama napisałaś, prowizja 3% za przewalutowanie dotyczy płatności bezgotówkowej, czyli np. płatności kartą w terminalu w sklepie lub w internecie. Jeśli wypłacasz gotówkę z bankomatu - jest to transakcja gotówkowa i dotyczy Cię tylko jedna prowizja 3% Emotikon: Szczęśliwy

 

W przypadku gdy skorzystasz z Pakietu wypłat gotówki, jesteś zwolniona z opłat po naszej stronie za wypłaty gotówki😊 Jednak niektóre sieci bankomatów mogą pobierać dodatkową opłatę za korzystanie z ich urządzenia (tzw. opłata surcharge). Ta opłata nie jest od nas zależna. Informacja o niej powinna Ci się wyświetlić na ekranie urządzenia podczas transakcji. 

 

Posiadanie Pakietu wypłat gotówki nie zwolni Cię z prowizji za przewalutowanie, jeśli zapłacisz kartą do konta w kunach chorwackich np. w sklepie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 639 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy