Odpowiedz

Pakiet wypłat gotówki za granicą

Dzień dobry,

mam pytanie odnośnie pakietu wypłat gotówki za granicą. Doczytałam się, że normalnie bez żadnych pakietów ING pobiera:
- za przewalutowanie transakcji bezgotówkowej - 3% kwoty transakcji,
- za wypłatę gotówki z bankomatów za granicą - 3% kwoty wypłaty - polecam sprawdzić naszą ofertę Pakietu wypłat za granicą. 

 

Rozumiem, że wykupując Pakiet wypłat gotówki za granicą jestem zwolniona z opłaty 3% za wypłatę gotówki za granicą, natomiast nie jestem pewna co do 3% prowizji za przewalutowanie - czy ta prowizja zostaje czy również i z niej jestem zwolniona? Z euro nie ma problemu, gdyż mam konto walutowe, natomiast co w przypadku wypłaty HRK w Chorwacji z mojego konta złotówkowego?

Odpowiedz
0 Lajków
nozka94
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 591 wyświetleń)

Re: Pakiet wypłat gotówki za granicą

Jak sama napisałaś, prowizja 3% za przewalutowanie dotyczy płatności bezgotówkowej, czyli np. płatności kartą w terminalu w sklepie lub w internecie. Jeśli wypłacasz gotówkę z bankomatu - jest to transakcja gotówkowa i dotyczy Cię tylko jedna prowizja 3% Emotikon: Szczęśliwy

 

W przypadku gdy skorzystasz z Pakietu wypłat gotówki, jesteś zwolniona z opłat po naszej stronie za wypłaty gotówki😊 Jednak niektóre sieci bankomatów mogą pobierać dodatkową opłatę za korzystanie z ich urządzenia (tzw. opłata surcharge). Ta opłata nie jest od nas zależna. Informacja o niej powinna Ci się wyświetlić na ekranie urządzenia podczas transakcji. 

 

Posiadanie Pakietu wypłat gotówki nie zwolni Cię z prowizji za przewalutowanie, jeśli zapłacisz kartą do konta w kunach chorwackich np. w sklepie. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
516
115
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 544 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy