27-01-2016 16:18
28-01-2016 14:54
@Janek nie posiadamy swoich oddziałów za granicą. Jeżeli nie masz dostępu do poprzedniego numeru do autoryzacji musisz otrzymać kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym. Można ją odebrać w dowolnym oddziale banku lub możemy ją dla Ciebie dostarczyć korespondencyjnie na wskazany w banku adres. W tym celu należałoby zablokować dostęp do ING BankOnline (Profil, Blokada ING BankOnLine). Następnie na drugim kroku Wniosku o odblokowanie należy kliknąć w link Nie pamiętasz? Kliknij, aby otrzymać jednorazowy kod aktywacyjny pocztą. Po otrzymaniu koperty telefonicznie ją dla Ciebie aktywujemy (numer telefonu +48 32 357 00 10). Będziesz mógł na nowo aktywować bankowość i wprowadzić nowy numer do autoryzacji.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |