- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Oddziały za granicą?
27-01-2016 16:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieje możliwość skorzystania z usług oddziału banku, gdy przebywa się za granicą? Chodzi mi konkretnie o Londyn, i o zmianę danych w banku.
Będąc w Polsce, zapomniałem zmienić swój numer w banku na aktualny i w efekcie nie mogę potwierdzić przelewu kodem otrzymanym smsem (nie mam również konta w HaloŚląski).
Z góry dziękuję za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-01-2016 14:54
Re.: Oddziały za granicą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Janek nie posiadamy swoich oddziałów za granicą. Jeżeli nie masz dostępu do poprzedniego numeru do autoryzacji musisz otrzymać kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym. Można ją odebrać w dowolnym oddziale banku lub możemy ją dla Ciebie dostarczyć korespondencyjnie na wskazany w banku adres. W tym celu należałoby zablokować dostęp do ING BankOnline (Profil, Blokada ING BankOnLine). Następnie na drugim kroku Wniosku o odblokowanie należy kliknąć w link Nie pamiętasz? Kliknij, aby otrzymać jednorazowy kod aktywacyjny pocztą. Po otrzymaniu koperty telefonicznie ją dla Ciebie aktywujemy (numer telefonu +48 32 357 00 10). Będziesz mógł na nowo aktywować bankowość i wprowadzić nowy numer do autoryzacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość