Odpowiedz

Oddziały za granicą?

Witam,
Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieje możliwość skorzystania z usług oddziału banku, gdy przebywa się za granicą? Chodzi mi konkretnie o Londyn, i o zmianę danych w banku.
Będąc w Polsce, zapomniałem zmienić swój numer w banku na aktualny i w efekcie nie mogę potwierdzić przelewu kodem otrzymanym smsem (nie mam również konta w HaloŚląski).

Z góry dziękuję za pomoc!
Janek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
27-01-2016
Wiadomość 1 z 2 (11 076 wyświetleń)

Re.: Oddziały za granicą?

@Janek nie posiadamy swoich oddziałów za granicą. Jeżeli nie masz dostępu do poprzedniego numeru do autoryzacji musisz otrzymać kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym. Można ją odebrać w dowolnym oddziale banku lub możemy ją dla Ciebie dostarczyć korespondencyjnie na wskazany w banku adres. W tym celu należałoby zablokować dostęp do ING BankOnline (Profil, Blokada ING BankOnLine). Następnie na drugim kroku Wniosku o odblokowanie należy kliknąć w link Nie pamiętasz? Kliknij, aby otrzymać jednorazowy kod aktywacyjny pocztą. Po otrzymaniu koperty telefonicznie ją dla Ciebie aktywujemy (numer telefonu +48 32 357 00 10). Będziesz mógł na nowo aktywować bankowość i wprowadzić nowy numer do autoryzacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (11 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy