Odpowiedz

Oddział Mikołów

Do tej pory załatwiałem wszystki online.

Dziś zmieniłem konto na Komfort. Zgodnie z otrzymaną informacją konieczna była wizyta w oddziale w celu wprowadzenia danych współwłaściciela (nowa osoba nie miała do tej pory konta w ING).

Proza życia i zostaje minuta do zamknięcia. Tracę nadzieje, ale nie rezygnuje.

Chciałem w tym miejscu podziękować Paniom z oddziału w Mikołowie przy ulicy Miarki za wyrozumiałość i przemiłą profesjonalną obsługę (a także za wodę mineralną! Emotikon: Szczęśliwy).

Byłem bardzo, miło zaskoczony po tym jak zostaliśmy obsłużeni. Bez pośpiechu załatwiliśmy wszystkie formalności.

To tylko potwirdza, że wybór wspólnego konta w ING był słuszną decyzję.

Polecam wszystkim i pozdrawiam! 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (13 863 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Cieszymy się, że udało się wszystko załatwić podczas jednej wizyty, bez pośpiechu i presji czasu. Miło nam tym bardziej, że stawiamy na jakość obsługi i zachowanie wysokich standardów.  

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (13 817 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Przy okazji aneksowania konta odwiedziliśmy nasz oddział. Sprawa załatwiona choć dalej uważam, że powinno robić się to online.
Jak już byliśmy to podpytaliśmy o warunki kredytów hipotecznych. Interesowało nas przeniesienie z innego banku. Zaskoczyły nas warunki spłat, możliwość swobodnej nadpłaty bez prowizji. Pozytywne wrażenie Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (10 356 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Ciekaw jestem, kiedy dojdzie do skutku przeprowadzka do nowej siedziby oddziału, bo jest zdaje się wielkie opóźnienie. 

Odpowiedz
0 Lajków
BogdanD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
06-03-2017
Wiadomość 4 z 5 (7 448 wyświetleń)

Re: Re.: Oddział Mikołów

Oddział przeniesiemy na nowy adres kiedy tylko będzie to możliwe. Nie ustaliliśmy konkretnej daty przeniesienia oddziału, dlatego ciężko mówić o opóźnieniu. Do czasu relokacji - nadal czynny jest oddział przy ulicy Karola Miarki 20. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 5 z 5 (7 394 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy