27-09-2016 19:50
Do tej pory załatwiałem wszystki online.
Dziś zmieniłem konto na Komfort. Zgodnie z otrzymaną informacją konieczna była wizyta w oddziale w celu wprowadzenia danych współwłaściciela (nowa osoba nie miała do tej pory konta w ING).
Proza życia i zostaje minuta do zamknięcia. Tracę nadzieje, ale nie rezygnuje.
Chciałem w tym miejscu podziękować Paniom z oddziału w Mikołowie przy ulicy Miarki za wyrozumiałość i przemiłą profesjonalną obsługę (a także za wodę mineralną! ).
Byłem bardzo, miło zaskoczony po tym jak zostaliśmy obsłużeni. Bez pośpiechu załatwiliśmy wszystkie formalności.
To tylko potwirdza, że wybór wspólnego konta w ING był słuszną decyzję.
Polecam wszystkim i pozdrawiam!
28-09-2016 19:47
Cieszymy się, że udało się wszystko załatwić podczas jednej wizyty, bez pośpiechu i presji czasu. Miło nam tym bardziej, że stawiamy na jakość obsługi i zachowanie wysokich standardów.
03-10-2017 05:51
24-11-2018 16:40
Ciekaw jestem, kiedy dojdzie do skutku przeprowadzka do nowej siedziby oddziału, bo jest zdaje się wielkie opóźnienie.
25-11-2018 07:17
Oddział przeniesiemy na nowy adres kiedy tylko będzie to możliwe. Nie ustaliliśmy konkretnej daty przeniesienia oddziału, dlatego ciężko mówić o opóźnieniu. Do czasu relokacji - nadal czynny jest oddział przy ulicy Karola Miarki 20.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |