02-08-2021 17:34
Aktualnie w Krakowie jest tylko 1 Oddział banku ING, gdzie jest mozliwość skorzystania z obsługi kasowej. Na cały Kraków - 1 taki Oddział ! Czy to nie przesada ? Czy jest szansa, że pojawi sie więcej oddzialów z obsługą kasową w Krakowie ? Na tak duże miasto, jakim jest Kraków, obsługa kasowa tylko w jednym miejscu, nie jest ułatwieniem dla Waszych klientów. Wręcz utrudnieniem.
03-08-2021 18:02 | Edytowano: 03-08-2021 18:03
Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy
Kapelanka 42B w Krakowie.
Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatomatów. Ich lokalizację możesz sprawdzić na naszej stronie pod linkiem: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat
Twoją sugestie i głos przekazałem do odpowiedniej jednostki, która przeanalizuję tę sprawę.
-------------
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
11-08-2022 10:44
Dzień dobry,
Proszę informacje, czy walutę mogę wypłacić tylko na Kapelance? Jak rozumiem, w bankomacie nie, a kasy walutowej w Krokusie już nie ma?
Czy mam się wcześniej umawiać przy niedużych kwotach i czy dostanę drobne nominały?
12-08-2022 10:58
W Krakowie punkt obsługi kasowej mamy jedynie przy ul. Kapelanka 42B. Jeżeli myślisz o wypłacie waluty euro i masz podpiętą kartę do konta w euro, to możesz bezpłatnie wypłacić gotówkę w naszym bankomacie walutowym przy ul. Pawiej 5 i al. Bora Komorowskiego 37. Inne waluty wypłacimy Ci jedynie w naszym punkcie obsługi kasowej. Wypłatę gotówki należy zgłosić, gdy chcesz wypłacić dziennie więcej niż 50 000 zł/ 5000 euro lub dolarów/ 1000 funtów brytyjskich. Zasady awizacji sprawdzisz tutaj 👉 https://www.ing.pl/_fileserver/item/1001748. Gotówkę wypłacimy Ci w takich nominałach, jakie będziemy mieli na stanie. Nie możemy obiecać, że będą to niskie nominały.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |