06-09-2023 15:20 | Edytowano: 06-09-2023 15:25
Byłam ostatnio w oddziale ING, pracownik przyjmował mnie w wydzielonym biurze i pracował na laptopie. Miałam do podpisania aneksy i pracownik postawił laptopa w ten sposób że klawiatura laptopa była skierowana w jego stronę, a ekran touchpad w moją. Miałam możliwość zapoznania z treścią aneksów, aby potem je podpisać.
Czy obracając ekran touchpad laptopa w moją stronę pracownik nie oddał mi kontroli nad swoim komputerem? Widziałam wszystkie zakładki w przeglądarce, widziałam notyfikacje push przychodzące ze skrzynki mailowej, widziałam wszystko, a pracownik nie widział co ja w rzeczywistości robię. Dodatkowo, gdy czytałam aneksy, pracownik wyszedł z biura zeskanować mój dowód, totalnie tracąc kontrolę nad tym co ja robię na komputerze.
Czy tak to powinno wyglądać, czy nie powinno być odddzielnych tabletów dla klientów gdzie udostęniane są jedynie treści dla nich przeznaczone?
07-09-2023 15:05
Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy, że poczułaś się niekomfortowo. Podejmujemy działania, aby bliżej zbadać temat i go zaopiekować.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |