06-09-2023 15:20 | Edytowano: 06-09-2023 15:25
Byłam ostatnio w oddziale ING, pracownik przyjmował mnie w wydzielonym biurze i pracował na laptopie. Miałam do podpisania aneksy i pracownik postawił laptopa w ten sposób że klawiatura laptopa była skierowana w jego stronę, a ekran touchpad w moją. Miałam możliwość zapoznania z treścią aneksów, aby potem je podpisać.
Czy obracając ekran touchpad laptopa w moją stronę pracownik nie oddał mi kontroli nad swoim komputerem? Widziałam wszystkie zakładki w przeglądarce, widziałam notyfikacje push przychodzące ze skrzynki mailowej, widziałam wszystko, a pracownik nie widział co ja w rzeczywistości robię. Dodatkowo, gdy czytałam aneksy, pracownik wyszedł z biura zeskanować mój dowód, totalnie tracąc kontrolę nad tym co ja robię na komputerze.
Czy tak to powinno wyglądać, czy nie powinno być odddzielnych tabletów dla klientów gdzie udostęniane są jedynie treści dla nich przeznaczone?
07-09-2023 15:05
Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy, że poczułaś się niekomfortowo. Podejmujemy działania, aby bliżej zbadać temat i go zaopiekować.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |