Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Naruszenie bezpieczeństwa - przekazanie klientowi laptopa

[ Edytowane ]

Byłam ostatnio w oddziale ING, pracownik przyjmował mnie w wydzielonym biurze i pracował na laptopie. Miałam do podpisania aneksy i pracownik postawił laptopa w ten sposób że klawiatura laptopa była skierowana w jego stronę, a ekran touchpad w moją. Miałam możliwość zapoznania z treścią aneksów, aby potem je podpisać. 
Czy obracając ekran touchpad laptopa w moją stronę pracownik nie oddał mi kontroli nad swoim komputerem? Widziałam wszystkie zakładki w przeglądarce, widziałam notyfikacje push przychodzące ze skrzynki mailowej, widziałam wszystko, a pracownik nie widział co ja w rzeczywistości robię. Dodatkowo, gdy czytałam aneksy, pracownik wyszedł z biura zeskanować mój dowód, totalnie tracąc kontrolę nad tym co ja robię na komputerze.

Czy tak to powinno wyglądać, czy nie powinno być odddzielnych tabletów dla klientów gdzie udostęniane są jedynie treści dla nich przeznaczone? 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 315 wyświetleń)

Re: Naruszenie bezpieczeństwa - przekazanie klientowi laptopa

Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy, że poczułaś się niekomfortowo. Podejmujemy działania, aby bliżej zbadać temat i go zaopiekować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 164 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy