20-01-2020 22:07
20-01-2020 23:01
Jaki komunikat pojawia się na tych urządzeniach?
Nie ma możliwości również wypłaty czy tylko wpłaty?
Na terenie Centrum Handlowego znajduje się jeszcze jedno nasze urządzenie.
Próbowałeś z niego skorzystać?
Proszę, daj znać
25-01-2020 06:38
25-01-2020 07:25
@MisieQ zgłosiłam problem techniczny tych urządzeń przy oddziale. Nasz serwis się nimi zajmie Dzięki za informacje
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |