Odpowiedz

Kolejna "awaria" wplatomatu

Kolejna "awaria" wplatomatu na ul. Branickiego w Białymstoku. Dość dziwna ta awaria, bo cała transakcja wpłaty przebiegła pomyślnie, nawet wplatomat wydał potwierdzenie wpłaty. Było to wczoraj 9/07 o 17.37, ale pieniądze niecałe 2000 zł na konto nie wpłynęły. Zglosilam problem, standardowa odpowiedź o 7dniowym rozpatrzeniu reklamacji. Oraz fajna wymówka "wczoraj nastąpiła chwilowa awaria urządzenia", śmiech na sali! Akurat urządzenie działało poprawnie, po prostu macie wielka dziurę w księgowaniu płatności! Te 2t sa przeznaczone na spłatę rachunków termin których kończy się dziś 10/07, a mam czekać do 17/07?! Poważnie? Takie sytuacje powinny być prostowane natychmiast! Jestem zawiedziona!
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 1 z 6 (5 181 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Czy możesz podać nam numer swojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (5 180 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Kopiuj-wklej to nie jest dobre podejście do klienta, bo chyba miało być jeszcze "daj mi lajka" patrząc na odpowiedź do innych wątków, ale mniejsze z tym.
Nr reklamacji 007432/072019
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 3 z 6 (5 177 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Staram się tylko pomóc. Przekazałam już informację o Twoim zgłoszeniu. Mam nadzieję, że uda się je szybko wyjaśnić. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (5 174 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Oby zadziałało.
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 5 z 6 (5 172 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Otrzymałam zgłoszenie, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Sprawdź proszę folder Wiadomości w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (5 155 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy