Odpowiedz

Kolejna "awaria" wplatomatu

Kolejna "awaria" wplatomatu na ul. Branickiego w Białymstoku. Dość dziwna ta awaria, bo cała transakcja wpłaty przebiegła pomyślnie, nawet wplatomat wydał potwierdzenie wpłaty. Było to wczoraj 9/07 o 17.37, ale pieniądze niecałe 2000 zł na konto nie wpłynęły. Zglosilam problem, standardowa odpowiedź o 7dniowym rozpatrzeniu reklamacji. Oraz fajna wymówka "wczoraj nastąpiła chwilowa awaria urządzenia", śmiech na sali! Akurat urządzenie działało poprawnie, po prostu macie wielka dziurę w księgowaniu płatności! Te 2t sa przeznaczone na spłatę rachunków termin których kończy się dziś 10/07, a mam czekać do 17/07?! Poważnie? Takie sytuacje powinny być prostowane natychmiast! Jestem zawiedziona!
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 1 z 6 (5 192 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Czy możesz podać nam numer swojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (5 191 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Kopiuj-wklej to nie jest dobre podejście do klienta, bo chyba miało być jeszcze "daj mi lajka" patrząc na odpowiedź do innych wątków, ale mniejsze z tym.
Nr reklamacji 007432/072019
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 3 z 6 (5 188 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Staram się tylko pomóc. Przekazałam już informację o Twoim zgłoszeniu. Mam nadzieję, że uda się je szybko wyjaśnić. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (5 185 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Oby zadziałało.
Odpowiedz
0 Lajków
Sermar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2019
Wiadomość 5 z 6 (5 183 wyświetleń)

Re: Kolejna "awaria" wplatomatu

Otrzymałam zgłoszenie, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Sprawdź proszę folder Wiadomości w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (5 166 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy