10-07-2019 09:13
10-07-2019 09:21
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Czy możesz podać nam numer swojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.
10-07-2019 09:24
10-07-2019 09:32
Staram się tylko pomóc. Przekazałam już informację o Twoim zgłoszeniu. Mam nadzieję, że uda się je szybko wyjaśnić.
10-07-2019 09:34
10-07-2019 13:50
Otrzymałam zgłoszenie, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Sprawdź proszę folder Wiadomości w Moim ING.
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |