08-11-2019 19:08
Dzień dobry.
Jest to kontynuacja wątku:"Wpłatomat zabrał 5000zł".
Dzisiaj otrzymałam odpowiedź na moją reklamację i bank przyznał mi 3400zł pierwszej wpłaty, pozostałe 1600zł nie zostało odnotowane w "dzienniku zdarzeń" i po przeliczeniu nie stwierdzono nadwyżki wpłat. Teraz pierwsza kuriozalna ciekawostka: prawie wszystkie wpłatomaty, są obsługiwane przez firmę zewnętrzną, konkretnie "Planet Cash", to znaczy ING zdaje się na pośrednika między swoimi klientami, a bankiem. Druga jest jeszcze ciekawsza: przytoczony wcześniej "dziennik zdarzeń" jest do wglądu przez firmę "Planet Cash", a zawartość kasety wpłat i wypłat jest obsługiwana przez, tak, tak "Planet Cash". Reasumując serwis przelicza zawartość kasety z pieniędzmi z wpłatomatu jest kwota np.100000zł, ale z "dziennika zdarzeń" wynika, że powinno być 95000zł. Co się dzieje z 5000zł? Każdy wie. Wpłatomaty są monitorowane, ale to widać żaden problem, że widać jak są wpłacane pieniądze, można napisać, że była "awaria systemu". No dobrze, ale w "dzienniku zdarzeń" też jest historia operacji sekunda po sekundzie, to znaczy od zalogowania (włożenia karty), do wylogowania. Nawet naduszenie przycisku "dołóż", czy "zatwierdź" też jest odnotowane. Ale od czego jest wspomniana: "awaria systemu". Tak oto przykładowe 5000zł znika bez śladu. A na koniec prztyczek w nos mojemu "ukochanemu" ING. Jak bank może powierzyć "opiekę" nad swoimi wpłatomatami, sygnowanymi logo "ING" innej firmie i nie zawiadomić o tym klienta? Chyba uczciwiej byłoby poinformowanie, że od dzisiaj proszę zanosić swoje pieniądze na pocztę i za jej pośrednictwem im je przekazywać. Takim firmom, bo to nie bank, bo bank to "instytucja zaufania publicznego", a ING z pewnością na to miano nie zasługuje,powierzacie swoje oszczędności. Na koniec informacja dla moderatora: informacje na temat współpracy ING z firmą Planet Cash uzyskałem za pośrednictwem infolinii ING i Planet Cash i nie są to informacje niejawne.
09-11-2019 17:43
Rozumiem, że jesteś zdenerwowana z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała.
Złóż proszę odwołanie od reklamacji.
Opisz sytuację i podaj dokładną kwotę, jaką wpłacałaś. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie.
Możesz to zrobić:
- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
Jeśli chodzi o bankomaty/wpłatomaty, współpracujemy z firmą Planet Cash. Zamieszczamy informację o tych urządzeniach na naszej stronie, pisząc np. o bezpłatnych wypłatach.
10-11-2019 10:02
Dziękuję za radę. Oczywiście natychmiast złożyliśmy odwołanie od tej decyzji. Ponadto w celu zabezpieczenia oszczędności własnych, córki i naszych rodziców szybko zablokowaliśmy karty płatnicze, a 12 listopada zrezygnujemy z karty kredytowej (niestety trzeba to zrobić osobiście w oddziale), by w ten sposób zminimalizować kradzież naszych pieniędzy. Wiem, że nie dopełniono starań, by uczciwie rozwiązać moją sprawę. Nie sprawdzono zapisu godzinowego i monitoringu, bo to ujawniłoby ile było wpłat. O wyniku odwołania poinformujemy na forum.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |