Odpowiedz

Brak reakcji

Dniu wczorajszym wpłatomat uległ zepsuciu w trakcie realizowaniu transakcji. Od rana walczę z infolinią aby ktoś zareagował ponieważ była to dość znaczna kwota. Jest prawie 15 i nic. W placówce w banku w Gdańsku na Rajskiej jestem mało znaczącym klientem i od godziny czekam aby ktoś mnie obsłużył. W dobie pamdemii jestem klientem narażanym przez bardzo profesjonalny bank. Szkoda że tak obsługa upadła.
Odpowiedz
0 Lajków
Palina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 180 wyświetleń)

Re: Brak reakcji

Przykro mi, że takie zdarzenie miało miejsce Emotikon: Smutny Niestety, ale urządzenia czasami ulegają awariom.
Jeśli złożyłaś już reklamację, wyślij nam jej numer. Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 173 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy