Odpowiedz

Brak reakcji

Dniu wczorajszym wpłatomat uległ zepsuciu w trakcie realizowaniu transakcji. Od rana walczę z infolinią aby ktoś zareagował ponieważ była to dość znaczna kwota. Jest prawie 15 i nic. W placówce w banku w Gdańsku na Rajskiej jestem mało znaczącym klientem i od godziny czekam aby ktoś mnie obsłużył. W dobie pamdemii jestem klientem narażanym przez bardzo profesjonalny bank. Szkoda że tak obsługa upadła.
Odpowiedz
0 Lajków
Palina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (853 wyświetleń)

Re: Brak reakcji

Przykro mi, że takie zdarzenie miało miejsce Emotikon: Smutny Niestety, ale urządzenia czasami ulegają awariom.
Jeśli złożyłaś już reklamację, wyślij nam jej numer. Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
997
201
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (846 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy