Odpowiedz

Brak reakcji

Dniu wczorajszym wpłatomat uległ zepsuciu w trakcie realizowaniu transakcji. Od rana walczę z infolinią aby ktoś zareagował ponieważ była to dość znaczna kwota. Jest prawie 15 i nic. W placówce w banku w Gdańsku na Rajskiej jestem mało znaczącym klientem i od godziny czekam aby ktoś mnie obsłużył. W dobie pamdemii jestem klientem narażanym przez bardzo profesjonalny bank. Szkoda że tak obsługa upadła.
Odpowiedz
0 Lajków
Palina
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 393 wyświetleń)

Re: Brak reakcji

Przykro mi, że takie zdarzenie miało miejsce Emotikon: Smutny Niestety, ale urządzenia czasami ulegają awariom.
Jeśli złożyłaś już reklamację, wyślij nam jej numer. Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 386 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy