21-10-2018 18:09
21-10-2018 19:44
Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.
Łukasz, ale za maj nie można zawiesić raty, dopiero za czerwiec - sierpień dwie raty. Więc dla Ciebie to wniosek musisz złożyć do 14 CZERWCA, a nie maja.
14-05-2024Przychody z tyt. urlopu macierzyńskiego są normalnymi przychodami ze stosunku pracy. Moim zdaniem wliczają się jak najbardziej, więc musisz policzyć swoje dochody za luty-kwiecień + żony za luty + 0 z
... 14-05-2024